Ile chińscy rodzice wydają na edukacje swoich dzieci?
Według badań iResearch Consulting Group, odbiorcami usług i produktów oferowanych przez instytucje edukacji dziecięcej są w większości rodzice urodzeni po 1970 roku (63%), a 29% stanowią rodzice urodzeni po 1980 roku. Młody wiek chińskich rodziców przekłada się na ich wyższe wykształcenie akademickie oraz preferencje związane z rodzajem i poziomem oferowanych usług i produktów edukacyjnych. Rozluźnienie polityki rodzinnej rządu Chin, nastawienie rodziców młodej generacji oraz mały stopień rozwinięcia rynku edukacji przedszkolnej otworzyły możliwość wejścia na rynek edukacyjny w Chinach zagranicznym instytucją, takim jak amerykańska firma Kids ‘R’ Kids, oferującym kreatywne i innowacyjne rozwiązania edukacyjne. Badania iResearch wykazały również, iż w 2015 roku 10.5 % chińskich rodziców wydało miesięcznie mniej niż $16.1, 20.2% wydało między $16.1 a $48.4; 19.4% ($48.4-$80.6); 19.8% ($80.6 - $161.3); 18.3% ($161.3 - $322.6); 10.7 (>$322.6).