pl en cn

Chiński gignat celuje w produkty najwyższej jakości

Chiński gigant sprzedaży internetowej Alibaba Group Holding Ltd stale oskarżany jest o sprzedaż produktów bardzo słabej jakości. W związku z tym zarząd Alibaby chce zmienić wizerunek firmy wprowadzając plan ustanowienia sprzedaży produktów najwyższej jakości o wartości sięgającej 15,6 miliarda dolarów.

Gigant e-commerce już podjął kroki zmierzające do polepszenia wizerunku nie tylko na krajowym, ale również światowym rynku. Firma współpracuje z czterema organizacjami badającymi jakość produktów sprzedawanych na platformie Alibaba. Ponadto, firma zainwestuje dziesiątki miliardów yuanów na przyciągnięcie ponad 10 tysięcy producentów dóbr najwyższej jakości.

Alibaba musi intensywnie pracować nas zmianą międzynarodowej opinii produktów „made in China”. Francuski konglomerat Kering SA, który jest właścicielem takich marek, jak Gucci i Yves Saint Laurent, pozwał chińskiego gignata o promowanie sprzedaży podrabianych produktów. W 2014 roku aż 37 tysięcy podrabianych torebek Gucci było miesięcznie sprzedawanych na platformie Taobao należącej do Alibaba Group. Przed zarządem chińskiej platformy jeszcze daleka droga do osiągnięcia pełnego zaufania międzynarodowych przedsiębiorców i konsumentów.

UE