Szaleństwo zakupowe z okazji Dnia Singla
11 listopada jest w Chinach obchodzony jako święto singli (光棍节). Początki Dnia Singla się na lata 90. ubiegłego wieku. Początkowo było to święto obchodzone głównie przez studentów, ale odkąd chiński gigant Alibaba w 2009 roku wprowadził specjalne zniżki za zakupy online dokonane 11 listopada, Dzień Singla stał się również świętem zakupów online. Z tej okazji najwięksi potentaci rynku e-commerce (m.in. Taobao czy Jingdong) jak co roku przygotowali specjalne oferty dla Internatów. Szaleństwo zakupowe rozpoczęło tuż po północy. W ciągu pierwszych 12 min i 28 sec. po północy w środę 11 listopada Alibaba – właściciel serwisów Taobao i Tmall - odnotował rekordową sprzedaż o łącznej wartości 10 mld juanów (1,57 mld dol.). Przez jeden serwis Tmall w ciągu pierwszych siedemdziesięciu minut promocji dokonano transakcji przekraczających 30 mld juanów. Właściciele grupy Alibaba przewidują, że w tym roku z łatwością uda się pobić ubiegłoroczny rekord, który wyniósł 57,1 mld juanów.